hemma från skolan..

nu har jag precis kommit hem från skolan. eller kom hem för ett tag sen för vi slutade tjugo i två ;) vi kan börja med uppsatsen , den gick jättebra! känns det som iallfall. Men får hoppas att det blir ett vg iallfall?:) och sen fick vi tillbaka no-läxförhöret. det blev ett g , fast jag trodde det skulle bli ett ig men ska göra om tre uppgifter bara sen är det avklarat. nu ligger nästa vecka och väntar på matteprov a-del & b-del. Hatar matte. Det kommer väl gå åt helvete som på alla andra prov.. och idag har jag också invigt mina underbara skor. dom är mina nya älsklingar (L) så snart kommer lite bilder och dagens outfit och videosarna från iförrgår :) pusshej/ elina :*



yee, jag och marcus :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0