andra inlägget 2011..

Idag har dagen spenderats med maja igen :d. eller inte hela dagen. jonte åkte hem för någon timme sen:Djag och maja har inte gjort nånting idag tror jag? vi har bara suttit vid datorn hela dagen och lyssnat på musik. har inte ens gått utanför dörren?;o kommer inte på ngt att skriva , är trött och klockan är ett. så de får bli ett kort inlägg om dagen. och i nästa inlägg ska jag nog skriva om min turkietresa. ska bara försöka fixa lite fler bilder!:)

min syster tog kameran igår så kunde inte ta några kort. så det blir några dåliga från mobilkameran . plus att dom är suddiga så man ser typ inget:D

damp?

så såg mitt hår ut igår ... ungefär!:)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0