you bring out the best in me like no one else can do..

onsdagar är fan den bästa skoldan. tre lektioner. NO i 80 minuter, SO i en timme , slöjd typ en och en halv timme sen sluta tjugo över ett. vi slipper hemkunskapen .. så jävla skönt :D och snart är det fredag , två dagar. veckorna går snabbt fast ändå långsamt när man längtar efter ngt.. inga läxor idag. skööönt. så ikväll blir det bara att lata sig och kommer nog blogga mkt . änsålänge har jag faktiskt städat mitt rum. FRIVILLIGT! jag borde få ett pris för det :) haha, men det låg typ kokos på hela golvet och skrivbordet och tillochmed i sängen? haha... så nu är det fint igen :D på lördag har jag och älskling en månad! (L) och jag sa att det skulle bli bildbomd idag. minnie ville inte ta kort idag på slöjden för hon hade toffs -.- så det blir inte många bilder idag.. aja,  nu ska jag gå och.. göra något? vet inte vad jag ska göra, haha :d

sööööta :D

hahaha, fan vad ful ..

WOOOOW! s.e har nya kläder.. bara vi i klassen som fattar, eller endel ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0