världens sämsta dag..

fast den började bra.. tills på kvällen. orkar verkligen inte skriva , prata eller tänka på det. mår så jävla dåligt just nu.. kommer kanske ta en bloggpaus.. får se hur jag mår. men som jag mår just nu så har jag ingen energi i kroppen och vill bara krypa ner under jorden och aldrig mer finnas.. just så mår jag nu. tack alla vänner som stöttar mig! det betyder <3 och det blev inga bilder sen . vet inte varför men vi satt vid datorn hela kvällen.  bloggar kanske mer igen sen för ska baka cupcakes , och denhär gången blir det av! så lägger ut bilder sen . och sen bloggar jag nog inte mer förrän imonkväll.. får se hur jag mår. har en lång dag att se fram emot. vi ska ha sommartema och frysa ihjäl. kul lix.. vet inte ens vad jag ska ha på mig. blir väl ett par shorts och ngn tröja med solglasögon. vår klass är tråååååkig.. sommartema? fan vad retarded -.- är ledsen/sur nu.. och tack linnea för jag glömde allt en stund iaf och du fick mig att skratta.. men kallt vare. så hoppade in i duschen direkt efter. hade typ det kallaste och mina händer och fötter somnade? scary.. aja. nu skriver jag inte mer. orkar inte leta upp en ny bild så det blir väl en gammal som ni redan har sett. pusshej / elina :*

fan vad ful bild.. men det får gå .. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0