I hate how much I love you boy, I can't stand how much I need you..

nu för tiden har jag ingen aning om vad jag ska blogga om. jag och minnie får prata om det imon i skolan så får vi hoppas att vi kommer på några nya idéer. Leila ska snart göra om vår header och design , för jag börjar tröttna på den och jag tror ni andra gör det med. så hon fixar kanske det någon gång i veckan , hon kommer ju trots allt hem hit på tisdag! det blir ingen maja idag. får se vad jag gör. och jag skrev ju i förra inlägget att minnie hade fått virus på deras dator. inte längre, det är borta nu. Nu måste jag sätta mig och läsa klart boken och kolla på filmen. bloggar ikväll! ha det så bra. pusshej/elina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0