tisdaaaaaaaaaag :D

yee.. äntligen glad och dampig igen . inte ont i magen längre och nu kan jag äta igen :D vi har tagit en paus från varandra. men det kommer lösa sig.. jag vet det, jag känner det! :) så nu sitter jag med kajsa och vi har ätit nästan en hel pringels-rör och en halv såndär stor marabou-choklad.. och muffins. tröstäta sig hjälper , faktiskt .  senare blir det att dansa. ska bli jävligt kul för jag måste gå back on track igen.. ajuste, vi hade engelskaprov, innan provet. fyfan vad nära det var. men det gick jävligt bra, eller kändes jävligt bra iaf :D

vill ni se goda muffins. yummmmmmmmmmmmiiie. dom är delicious, allt för att läska er . mohaha.

FAN.. den funkade inte att lägga ut :( men dagens mat.. eller åt inget , roligare att leka med den :D HEHEH.

bjuder på mig själv nu och och annie , hihi . sötis :D och vet ni vad? har inte fällt en enda tår idag :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0