sry för den dåliga uppdateringen..

men jag har varit upptagen hela helgen. först sandra , kom hem halv tolv. gick och la mig, vaknade. hoppade in i duschen, fixade mig , åkte in och klippte mig och jag och mamma gick en sväng på h&m , kom hem . bytte om och fixade mig och åkte till mina kusiner. kom hem vid tolv-tiden och gick och la mig. haha, så har varit upptagen. lägger ut bild på mitt hår snart, blev inga bra bilder, för har ingen bra kamera och det är inte lätt att ta kort själv på sitt hår.  men man ser lite iallfall. jag är rastlös, vill göra ngt . vet inte vad? min broder och hans flickvän kommer snart tror jag så har jag ngt att göra iaf :D

bilderna jag var med på från sandra.. ;o

den pilen pekar på är jag ..









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0