sportlov..

äntligen sportlov. men vad snabbt allting har gått? nyss var det ju jullov och det var nyss 6 veckor kvar till lovet och nu är det här. jag gick hem klockan ett idag för var tvungen att packa klart och allting. snart åker jag! :) hinner nog blogga en gång till innan jag åker , sen lär jag nog inte blogga mer förrän jag kommer hem. men minnie får blogga supermycket med många bilder. om hon orkar.. som hon inte brukar göra. men man gör dethär för det är kul. jag är både superglad och mindre glad. det jag är superglad är att jag ska till stockholm och fick reda på engelskaprovet . eller betygen. Hör: vg . grammatik: vg+ och det sista: vg. så jävla nöjd är jag!! :D och det mindre dåliga är att jonte. ( vi är bara vänner ) men ändå, att han ska vara iväg hela lovet i österrike så vi kommer inte snacka på nio dagar. men jag har underbara vänner så jag glömmer bort han för några sekunder. och minnie fyller femton också på fredag! tjejkväll dåå :D jag har fett mkt mensvärk.. typiskt mig att få det på loven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0