söndag..

domhär dagarna har gått ganska snabbt ändå. nyss åkte jag ju flygplan och så. iaf, dagen idag har spenderats framför tv:n , ätit och sovit lite. ikväll ska jag, leila , mitra och affe på bio. Love and other drugs. endel kanske tror jag har sett den eftersom jag skrev för ett tag sen att jag skulle se den , men jag orkade aldrig kolla på den (a) men nu istället ska vi se den på bio istället ikväll klockan halv tio tror jag :D jag saknar minnie och alla. men jag har det

superbra här uppe också :D jag har mycket att göra sen också när jag kommer hem.. måste packa upp, fixa lite och köpa present till minnie och så måste jag prata med annie också ;) iaf.. nu väntar jag på att leila ska duscha klart så

jag kan hoppa in i duschen. seriöst, alla folk är typ döda på facebook :( och jag kan fortfarande inte sluta skratta då minnie berättade i lördags att hon snubblade på sig själv i bussen och trillade. HAHAHHHHA.. asså jag ser den exakta bilden på henne när hon gör det. nu har hon duschat klart så ska inte skriva så mycket mer. men ni får ha det så bra. pusshej / Elina:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0