nyduschad..

precis kommit ut ur duschen efter dansen. kalla mig onormal , men innan dansen stretchar man ju i benen och så och jag det är asskönt, fast det gör jätteont. men jag tycker det är så jävla skönt? ;o haha , iaf. samma gamla visa så har skolan varit som vanlig. vi har haft matteprov idag också, kände att det gick åt helvete denhär gången ocksåå... åååh. :/ men aja, imon är det ingen hemkunskap , fan vad skönt :D hatar stränga lärare som är petnoga med ALLT -.- och sen slutar vi tidigt denhär sista terminen också medans dom andra slutar klockan tre på onsdagar:L aja, det blir en bild från idag innan dansen på mig och kajsa. förlåt för dålig uppdatering. men imon blir det förmodligen bildbomd eftersom vi har slöjd och alltid tar massa bilder därifrån :D ska nog gå och sova och messa med älsklingen nu. bloggar mer imon. pusshej/ elina :*

zoomade in asmkt , därav dålig bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0