morron bloggning :D


sitter och har tråkit så jag bloggar lite :P de på bilden är min frukost (Y)
sånt där skit man ska dricka när man börjar träna typ :P aja igår
va jag med grisen och annie :) grisen tvingade oss att städa :O
sen ringde sanna och frågade om jag ville följa med och rida :)
haha fan vad trött jag va efter eller ! hon körde med mig som sattan :(
och sen skulle vi hämta hö och halm så då fick jag jobba där med...
idag blir att rida i ridhus och sen åka till "en" :D wiii (Y) ska försöka tvinga mamma till
höögs så jag får nya ridbyxor och ridstrumpor :P elina åker till stockholm idag :(
och då måste jag blogga :O haha aja nu ska jag gå till emma så vi kan gå till
skolan eller nåt :P byebye puss /minnie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0