lördag..

idag har dagens spenderas med min syster och hennes kusiner i skärholmen. jag har köpt en tröja, en byxdress ( som jag ska ha på mig på leilas kusins bröllop och kanske på skolavslutningen ) , två navelpiercingar , ett halsband och ett par örhängen. kan be leila ta kort på dom sen så lägger jag ut bilder på vad jag har köpt :) nu vet jag inte vad vi ska göra.. datorn , tv , godis och chips ikväll. mys! :) är det bara jag som tycker att facebook har blivit tråkigare nu under lovet? det händer typ aldrig något och det är aldrig några roliga folk inne. lägger upp bilder på vad jag har köpt senare ikväll :D pusshej/ elina :*
en bild på sigge :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0