i'm hoome.

just nu sitter jag och tar bort massa skit från datorn, den är så seg. men vet inte vad jag tar bort så får hoppas att det går bra (a) . och det känns bra att komma hem, fast det är ändå rätt tråkigt att komma hem. fyfan vilken kväll alltså.. okej. den började först med att vi åkte till heron city där vi först bowlade, köpte glass och sen

 

spelade spel i spelhallen där. väldigt mysigt :) sen åkte vi hem och var hemma vid halvsju-tiden . sen packade vi våra sista grejor och sen åkte vi till någon mack där mitra skulle hämta ett paket. så satt jag , leila och leilas kusin på musik i bilen. sen tog batteriet slut i bilen och mitt flyg gick vid nio och jag skulle hinna åka arlanda express som tar 20 minuter, checka in och

 

alltdetdär. sen stod vi där och väntade på leilas pappa i ca tio minuter. sen ringde han och sa att arlanda express inte gick idag för det var problem med tågen. och det tog 40 minuter med bil. men sen ändå, tur i oturen så gick tågen igen, det hade varit problem på dagen. sen kom vi fram till flygplatsen så hann PRECIS checka in med mina väskor och så. fick springa med en stor fet tung väska med kilklackar. najse (Y) eller inte. flygresan gick bra och vi landade

 

tio minuter tidigare. så nu är jag hemma och jag har överlevt all stress och så. och det jobbigaste av allt är att packa upp alla saker :( haha. just nu ligger det fullt med kläder över hela mitt golv.

 

aja, imorgon ska jag in till stan med annie så ska vi köpa present till lilla minnie. sen kommer maja kanske hit och sover här. bloggar kanske innan jag åker imorgonbitti. men ni får ha det så bra . pusshej/elina:*



domhär smyckena kom jag hem med från stockholm. tack leila och mitra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0