I can't make it without you..

godmorgon , eller god förmiddag för er kanske. klockan är kvart över tolv. har precis ätit frukost och så. tänk att imon är det skola!? tråkigt.. vi har två svenskaprov denhär veckan. först typ en uppsats om pojken i randig pyjamas. måste läsa ut den idag, har typ några sidor kvar. och sen kolla filmen så jag fattar. och sen grammatikprov. segt.. idag händer ingenting, som vanligt. maja kanske kommer, om hon mår bättre. skulle åkt in med mamma och dom till mode och allt detdär men nahe, dom sa det liiiiite sent att dom skulle åka, för måste duscha och allt. så nu får jag stanna hemma eftersom dom hade bråttom för min lillebror ska på kalas sen -.- ååååh. blir sur. jag hatar söndagar, tråkig.

har ni tänkt på en sak? vad onödigt det är med smink egentligen. man köper det och lägger ner flera hundra kronor på det. sen sminkar man sig, samma dag tvättar man av sig det. sen tar man på det, tvättar av det. ganska onödigt ändå. men det gör stooor skillnad. och utan smink skulle man typ se helt ofräsch ut ochallt. och då menar jag inte alla. aja, nu blir det väl facebook och musik. så ni får ha det så bra. juste! minnie har virus på sin dator, därför är hon inte inne på facebook och det är därför hon inte bloggar. pusshej/Elina:*

goooodis :d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0