hos maja..

just nu sitter jag och maja hemma hos maja med datorna bredvid varandra och skriver med varandra. nolifers, hehheheheh .. det blir inga cupcakes eftersom vi åkte hem till maja sen .. men vi ska fota , så det blir massa nya bilder iaf :D det är bra.. jag saknar min pojk somfan.. :( och så svarar han inte på sms och lägger på när jag ringer -.- fuck han.. ajaaaaaaaaaaaaa. det blir massa bilder sen förmodligen :D

en soetbild på majsen eftersom jag sitter vid hennes dator :d yeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahhaha kul att du erkänner att du blir dissad av pojkvännen ;)

2011-02-13 @ 10:34:58
Postat av: elina

men ett skämt? -.-

2011-02-13 @ 20:39:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0