hemma..

så, nu är jag hemma . eller vi slutade för ca en halvtimme sen. men ändå. den här dagen har gått assnabbt? tack ida , linnea och minnie som gjorde min dag gladare! :) först bowlade vi . jag tror jag kom typ trea. först ida eller minnie och sen jag och sen linnea.. ahaha. jag kom inte sist inte av alla dom gångerna i rad som linnea fick klotet i rännan. så jävla söt :D  men banorna på harry's suger faktiskt. typ lutar åt alla håll.. och sen fick vi gå tidigare från bowlingen så då gick vi till donken och käkade sen gick vi en runda på stan och sen kom idas pappa och körde oss till skolan där vi kollade på shakespeare in love, var det. 2 timmar lång , drygt .. men det gick ändå rätt snabbt! :) ikväll har vi inga läxor också, gutt (y) så ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på . datorn hela kvällen och dagen blir det väl då. pusshej/ Elina:*

hade fler bilder men dom funkade inte..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0