hemma..

från bion. den var faktiskt fett bra! :) den var både sorglig och rolig. sånt gillas. jag har ont i magen. Åt en muffins på donken och drack en liten milkshake. sen på bion drack jag både en stor cola och åt en stor snacks. åt typ inte ens upp hälften av det jag köpte på bion. blev så mätt av muffinsen och milkshaken. klockan är tjugo över ett och jag är inte ens trött. jag snackar med olika folk men ingen är typ social.

ååh, det verkar vara jobbigt för många just nu. speciellt några av mina kompisar. jag vet exakt hur det känns tjejer men gör bara det bästa av situationen och ha kul. jag vet att det är jävligt svårt och jag hatar att säga det själv när man själv inte kan göra samma sak när man är i samma situation :/ men jag har iallafall lärt mig av mina misstag och man måste göra misstag för att kunna lära sig av dom, right? vissa lär sig av dom, andra inte. men jag har lärt mig av mina! och jag ångrar starkt det jag gjorde.. men nu ska jag inte snacka mer om det :D
lägger ut bilder på mig och min syster senare. men nu är klocka tio i två och ska nog gå och lägga mig och kolla på tv. men ni får ha det så bra. men ni får några bilder på mig när min syster fotade mig för några år sen. HAHAHAH . pusshej/ elina :*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0