helg :D

äntligen en vecka avklarad. nu väntas bara en vecka kvar och ett prov innan lovet! gutt :d slutade för en timme sen ungefär.. :D fredagar slutar vi tidigt men vi har alla tråkiga lektioner där.. NO, matte , engelska och svenska.. dom tråkigaste -.- ikväll kommer älsklingen hit, fan vad jag har saknat han . har inte träffat han på två lååånga veckor!? :((((  på måndag är det ju alla hjärtans dag och alla klasser ska klä ut sig till något tema, och vår tråkiga klass valde sommartema -.- omg... fan vad tråkigt. men måste ändå klä ut mig för klassen skull, för tårtans skull . men vi kommer knappast komma etta .. plus att jag kommer frysa ihjäl, ska gå med shorts och ett linne en hel dag i skolan.. hoppas det blir fint väder annars dör jag :( inga nya bilder idag heller... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0