det är över, jag ger upp..



du brukade kalla mig din ängel.
du sa att jag sändes rakt ner från himlen.
du höll mig hårt i dina armar.
jag älskar det sättet du var stark på.
jag ville aldrig att du skulle lämna mig.
jag ville att du skulle stanna kvar och hålla mig kvar i
din famn.
jag saknar dig, och jag saknar ditt leende.
och jag fäller fortfarande någon tår då och då.
och även om det är över nu så är du fortfarande här.
mitt hjärta kommer inte låta dig gå.
och jag vill att du ska veta att jag saknar dig.
du brukade drömma om mig.
jag vet att du har det bättre utan mig.
men jag önskar jag kunde se ditt ansikte.
jag vet att du är där du måste vara.
och det är inte med mig.
du var allt jag behövde och din kärlek var som en drog.
jag kan inte få nog, din kärlek är en drog.
jag kunde inte sova, kunde inte få nog.
men det är som om att du inte hör ett ord vad av jag säger.
ditt sinne är någonstans långt borta.
och jag vet inte hur man tar sig dit.
du kan driva mig till vansinne men jag kan inte vara
arg på dig för allting.
Det är över nu och jag måste acceptera det.
Jag måste börja om på nytt.
Jag börjar komma över dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0