cha cha alla bloggläsare, elina här..

skojar bara.. haha. har precis kommit hem från stan med annie. vi köpte en present till minnie ;) , och sen gick vi runt och glodde lite. sen fikade vi , mumms. och sen kom mamma in och vi köpte mjukisbyxor. behövdes.. dom är awesome. senare ikväll kanske maja kommer. hon mår inte bra nu så får se . annars blir det väl att dega framför datorn hela dagen/kvällen , as usual ;) har städat mitt rum lite . tagit upp lite kläder,  men mitt rum är fortfarande fett stökigt :D haha.. får fixa det sen. om jag orkar (a) och jag är glad , vet ni varför? jo , för igår skrev jag ju att jag avinstallerade massa skit från datorn och då råkade jag avinstallera ljudet så innan stan idag när jag gjorde mig iordning så bara funkade inte ljudet, och jag hade bråttom och hade inte tid att fixa det ;o så fick återställa allt från igårkväll så måste avinstallera om alla saker IGEN.. ååh. så går det när man är klantig :) imon får ni se vad det är i paketet.. och va beredd på biiiiiiiiiildboooooooooooooooooomb imorgon! :DDD men ni får ha det såbra sålänge. pussssssshej/ elina:*

 

minnies present . mohaha. minnie, du kommer aldrig lista ut vad det är >:)

och det är ingen dildo eller ngnting med ngn piercing att göra :)

och mina mjukisbyxor. dock mycket snyggare irl än på bilden :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0