blev inte som planerat..

först gjorde leila och mitra provet. så satt och väntade med hennes kusin i ungefär en timme . sen gick vi till nåogn galleria. kommer inte ihåg vad den hette och gick runt och glodde lite. sen gick vi till ringen och köpte fika och så. sen var dom klara ungefär vid åtta . och sen blev det ingen bowling eftersom det var 16-årsgräns efter klockan nio i bowlinghallen .. men istället åkte vi först till donken och käkade och sen kollade vi bio idag igen istället också :) vi såg burlesque. så grymt bra! christina arguilera's röst, is to die for. seriöst.. älsa älska älska hennes röst. filmen är värd att se :) den var två timmar lång ,  så kom hem för en stund sen .. ska snart gå och sova, klockan är ett. det blev inga bilder heller.. men det ska bli bättre uppdatering. åker hem imon , så kommer hem kanske vid elva-tiden imonkväll.. har inget mer att skriva , så ni får ha det så bra. pusshej/ elina:*

ännu en bild på min syster.. när jag kommer hem sen så ska jag inte lägga ut bilder på henne mer. men det blev så nu när jag sitter vid hennes dator ::)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0