ännu en dag..

och jag mår bättre och bättre för varje dag! yee :D idag var det , som för alla andra, skola. inget speciellt. eller jo , jag har två videosar från gympan idag som jag lägger upp senare.. men eftersom youtube ska krångla så får jag se hur det blir. åkte hem till jonte en sväng också och hämtade mina vantar och försökte göra matteläxan. det gick ju bra.. haha :) snart ska jag packa.. imon blir det stockholm. fastnar alltid vid datorn. måste plugga också ju. segt, man borde inte få läxor till sista dagen innan lovet. men det är bara med läxor från karin. hon är ju som hon är -.- och jag kommer nog inte kunna blogga förrän på måndag eller tisdag. men får väl se :) vimeo är så jävla seg så videosarna kommer upp sent ikväll. minnie får blogga MYCKET med MÅNGA bilder. hahahah , får tvinga henne >:DDD har inga nya bilder tyvärr.. har glömt att ta ..

HAHAHAHHA. fan vad ful, det var i tisdags när jag och kajsa var . vi hade mittena. INGEN SERIÖS BILLLDDDD!:D

bjuder på mig själv -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0