tisdag.

jag hatar dumma rubriker -.- men iaf. det blev ingen bloggning för mig mer igår. Jag var på ff och sen kom jag hem klockan tio och hoppade in i duschen för när dom gjorde mål så HÄLLDE ngn äcklig jävla fitthuvud ut öl så jag fick i håret, kläderna, mobilen och kameran. fyfan vad arg jag var -.- två ggr också! fast andra ggn fick jag bara lite på mig men iallfall, så jävla stört. Tog typ fyra bilder bara men dom kommer sen! blir inte jättemkt till bloggning för ska dansa sen ikväll också och sen ska jag lägga in min mobil på lagning .. ååh :( men det är det värt! så ska rensa den nu för allting kommer raderas..  ska gå och lägga mig nu för har jätteont i nacken. så vi ses senare! pusshej/elina:*

HAHAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0