something about you.

hallååå :D förlåt för jag inte bloggade igårkväll men jag somnade sen kollade jag på tv hela kvällen och då orkade jag inte starta datorn. och idag har jag inte gjort ett skit heller typ, har inte orkat startat datorn. aja, just nu väntar jag på att maja ska komma och sen på att mamma och dom ska komma hem och laga mat. är jättehungrig. sen sover maja här så vi kommer förmodligen sitta vid datorn hela kvällen , dampa och snacka ut om saker som vi brukar göra. underbart! på måndag ska min mobil in på lagning för ena högtalaren har spräckts så kommer vara utan den i 2-4 veckor! :'( kommer dö, nääädåå. ska klara det! så det kommer antagligen bli mkt mer bilder och så eftersom jag kommer ha den jag hade innan och den är mkt lättare att lägga över bilderna på datorn och så :) aja, ska gå och lägga mig och kolla på tv nu. bloggar mer senare. pusshej/elina:*

pga bildbrist får ni en bild på min "söta" kissemjaou :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0