påsklov!

wiiiee. äntligen påsklov! har nog inte varit såhär trött på länge. jävligt seg dag. först bowling , sen so.. vi hade elevens val. Det var drygt. men nu är jag iaf hemma :D och snart kommer nog maja till mig sen ska jag duscha och så och sen hem till john. sista gången jag får träffa och prata med han på en vecka för han ska till london! :((((( sadface på det. Har inte blivit mkt bloggning denhär veckan men jag har varit jätteupptagen. men det blir nog bättre nästa vecka hoppas jag:D så ni får några bilder från idaaaaaaag. pusshej/elina:*
Jag var med jens och marcus för v i hade valt likadant, drf är dom med på många bilder ;)

marcus.


Jens, haha!


Hahah. jag och marcus:d


Marcus i soffan med massa stolar över sig. haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0