nyduschad och hemma!

inte blivit någon bloggning för min del idag och ikväll. Först skola, sen vara med kajsa, sen gå runt vid massa affärer där vid maxi, sen dansa , sen handlat med mami och sen åka hem och duscha. haha, så nu har jag tid att blogga. Jag hatar att sladdjäveln inte funkar. inte på min dator, inte på mammas och deras dator. men min bror får försöka fixa det någon dag! sålänge får ni några bilder från min iphone :) helvetesjävlafittcpäckeldator -.- det funkar inte på mobilen heller!? fan vad arg jag blir på helvetes jävla äckelsladdar. dom kan gå och döö. dom funkade förhelvete förra veckan, ÅÅÅÅÅÅÅÅH. pallar inte mer. ska ta något och äta. sen sova . hejdå -.-

bara för jag inte är på humör för cpäckelsladdarna så blir det bildlöst. orkar fan inte leta upp ngn ny bild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0