my life would suck without you.

ust nu gör jag ingenting, sitter och lyssnar på maja som sjunger i duschen. sen ska vi fixa oss lite , ut på en cykelrunda och fota så det kommer massa bilder sen! denhär veckan har det typ bara varit bilder på mig och maja men vi har sovit sen i söndags, hahahahha. så vi får se om vi sover idag eller inte. men det blir nog så ja :) ska nog fixa om designen plus att vi kommer inte ha någon header på en vecka typ för min syster är upptagen. kan be någon annan annars, eller fixa det själv. men inte nu för är hos maja och måste fixa nya bilder och så men det gör jag på min dator sen när jag är hemma någon gång :)aja, ska klä på mig nu . vi ses, pusshej/elina:*

hahahhaa. han ser helt drogad ut , oförberedd? haha.  saknar min bby :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0