måndag 4 april.

hellooo:d om ni orkar läsa allt så  har jag kommit hem.. eller har varit hemma i nästan en timme. just nu äter jag macka och dricker varm choklad! mummmmsigt. kamerasladdjävlen funkar fortfarande inte men ska verkligen försöka fixa det! bloggen måste verkligen bli mycket bättre. men har varit upptagen och sjuk. men jag lovar, till sommaren kommer den bli bra! vill ha ny design och allt mer så ber min syster fixa det:) blev inte att vara med minnie och annie. båda hade sjukt ont i magen så dom orkade inte. och sen har vi inget plugg tills imon. Skulle haft engelska men den blev framflyttad tills på torsdag. tur det, för visste inte ens att vi hade det eftersom jag var sjuk förra veckan.

Iaf, fyfan vilket underbart väder det har varit idag! svettades i min vinterjacka. skulle tagit skinnjackan men jag trodde det skulle regna idag pga vädret imorse. frös inte i motvind! :D och all snö är typ borta. Men nu ska jag sluta babbla och försöka fixa kamerasladden. lovar , det blir mycket bloggning idag bara jag får sladden att funka! kan göra hiss&diss och så för det har jag inte gjort på länge. Men får se hur det blir ! ni får ha det så bra. pusshej/Elina:*


HAHAH! fan vad fula. typ två år gammal bild. osminkade & ofixade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0