hemma från skolan :)

fyfan , drygaste dagen på länge! mulet och många har varit depp :/ ajaaa, kom hem för en stund sen. gjorde om idrottsprovet också . svarade på alla frågor! så jag hoppas jag blir godkänd iallafall :D men iaf, nu ska jag äta. sen sminka mig och sen kolla på kalmar ff, första matchen . Det är mammas födelsedag så är tvungen att följa med, men det blir säkert kul! :D det lär ju vara jävligt mycket folk där iallfall.. ha det så bra sålänge! bloggar mer senare. pusshej/elina:*

inga nya bilder så ni får några från igår. kolla vad jag är snäll mot mina lillebröder. (den ena är bara på bild) HAHAH! söt lillebror jag har,  inte speciellt beredd på att jag tog kort :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0