godnatt.

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. idag har jag faktiskt städat min garderob. det behövdes verkligen! sen har jag inte gjort så mycket. tiden har bara runnit iväg. Imon blir det bio med klassen, tusen gånger starkare. hoppas den är bra för våra lärare är cp så man får inte ha med godis och läsk och sånt -.- men aja, andra klasser från andra skolor ska dit med så får hoppas att man träffar någon rolig! :D

btw, det är inte min dator det är fel på. Sladden funkade inte till mammas och deras dator heller med kameran-.- så typiskt. har massssssa bilder och sånt att lägga ut juu :( ajaaaa, får väl ta kort med min telefon sålänge.. nu ska jag dra. vi ses. ha det så bra! pusshej/elina:*

hahah! hittade en supergammal bild på mig, maja och minnie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0