you are like a drug to me , I'll never get enough

tänk att det bara är tre dagar kvar till nyår! Jag kommer så väl ihåg att jag var med kajsa och vi åt godis och drack jättemycket läsk och sen efter tolv hade vi godislöfte. Och det har snart gått ett år sen dess. tiden går snabbt när man har roligt. Fast det har ju inte varit roligt varje dag. Men det har hänt massa bra saker. T.ex jag har träffat jonte, han är underbar. Jag och minnie har varit på liseberg två gånger dethär året. Vi har haft några utav världens bästa stunder, och vi har haft dåliga stunder. Men man kan inte alltid ha det perfekt. Man får ta dom smällarna. Vi har varit i turkiet. Ska lägga ut bilderna och skriva om det. Men inte på denhär datorn för kan nästan inte lägga ut någon bild. Det suger! Men ska se om det går på den andra datorn. Imon kommer det förmodligen nya bilder på mig och minnie. vi ska fota imon! Aja, dethär var ett helt ointressant inlägg. Men har tråkigt och är rastlös:D

 

jag och minnie provade masssa random kläder och kommer ihåg att jag så gärna ville ha den t-shirten.

fast det vill jag inte längre :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0