hiss&diss

 

Att det snart är jullov :D

skolan är så dryg . bara massa läxor och prov. så onödigt. Tur att de bara är ungefär en och en halv vecka till jullovet (Y). Plus att vi har prov i franska revolutionen på tisdag, det är så jävla tråkigt och kan ingenting typ -.-.

Julafton

julafton är alltid mysigt tkr jag , det är många som inte gillar julafton men det finns bra saker med den också. att man får julklappar t.ex :d jag önskar mej bara pengar så lär ju få massa pengar, plus att jag kmr  få extra mkt för kmr ha sparat pengar från min födelsedag (Y)

bästa vänner

dom ställer alltid upp. det gör iaf min bästa vän.

Hon ställer upp i alla lägen , vad det än gäller.  Det är de bästa vänner är till för ,

att man ska kunna berätta och hålla en hemlighet eller flera om man är ovänn eller inte , att dom alltid ställer upp för varandra och inte skita i allting, inte svika en och hålla det man har lovat .

Älskar min bästa vän för hon kan hålla domhär sakerna <3


Snön.

Det kommer bara mer och mer snö! Det räcker nu , det kommer säkert komma jättemycket till.

Det är pisskallt , fryser fan ihjäl . Hatar snö . Åsen när det regnar blir det massa blask och skit och då läcker de bara igenom skorna .

 

Skolan

dom här sista veckorna har vi haft 2-3 prov per vecka! hatar skolan . Och sen har vi typ 500 läxor .

Så de ska bli skönt med jullov :d Vi har bara ett prov kvar , tror jag?:D plus att jag har ett omprov ...

Cs.

En del killar i vår klass bara pratar om cs och deras csspråk hela tiden . så jävla störande . Sen deras humor, alla har olika humor , men deras går fan inte förstå.

 

uggs

asså mina uggs läcker igenom i snön , och speciellt när det blir blaskigt . Köpte dom för 700 förra året och det är bara skit . Fast dom är ändå sköna .  Men ändå, dom borde hålla bättre för dom var så dyra..  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0