toooorsdag.

förlåt att jag inte bloggade igår men orkade inte . iaf, idag har vi haft elvens val hela dan. jag har gjort klart cyklen och är superglad för jag fick vg-  fick vg- i skrivuppsatsen också så fick vg sammanlagt , mitt första vg i no teknik , eller i mitt första vg i no överhuvudtaget! :D inga läxor tills imon . fan vad skööönt. slipper plugga. har inget att göra så jag tror att jag går och kollar på disney channel  :DDD det är julafton om 8 dagar och 6 dagar tills jullovet och tre och en halv skoldagar kvar :d läängtaar . skolan är seriöst sååå dryg , det enda roliga med skolan är att träffa allt folk . kommer inte på något mer att skriva så jag tror jag går och kolla på tv nu :d hejdå, harebra ;)

 

En fiiin bild på minnie :DD


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt mongo barn -.- lägg inte ut fula bilder på mig !

2010-12-17 @ 14:38:39
Postat av: Anonym

vadåå fula, den är underbart fiin :D

2010-12-17 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0