Lite frågor om mig själv .. :)

Du heter: Elina

Smeknamn: har inget smeknamn? :)

Låt som du sörjer till: ingen.

Beroende av: vet inte :D

Vad tror folk om dig? vet inte heller, de är deras ensak.

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon .

Hur imponerar man på dig? hmm, svårt. det finns mkt .

Brukar du prata med dig själv? haha , ibland. det händer ;)

Vad står det i ditt senaste inkomna sms? okej?

Var bor du? lindsdal

Trivs du där? jadå! :)

Hur svarar du i mobilen? det beror på vem som ringer .

Vem ringde du senast? mamma

Vad var det senaste någon sa till dej i mobilen? hejdå 

Antal timmar sömn inatt: vene , 13 tror jag :D

Sov du ensam? japp.

Brukar du komma i tid? oftast. Men om jag kommer försent är det för det mesta på mornarna.

Hur känner du dig nu? glaaaaaaaaad :D

Vanligaste färger på dina kläder? svart, vit.

Vad tkr du om fötter? äckliga (y)

Vad saknar du just nu? sommaren! och turkiet ..

Hade du en bra kväll igår? japp

Favvodryck på morgonen? juice , te , oboy 

Brukar gå och lägga sig kl: när det är skola så går jag och lägger mej ungefär vid elva-tiden . när det inte är någon skola så går jag och lägger mig vid olika tider. 12 och frammåt typ :)

Är du blyg? ja, men inte alltid :D

Sysslar du med nån idrott? nepp, men ska börja i dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske. jag tror det måste hända en innan man tror på det! :)

Vad skulle du göra om du var kille för en dag? svår fråga. vet faktiskt inte

Är du nöjd med ditt liv? jadåå :)

Är du bortskämd? neee :D

Vad gör du imorgon? firar jul!

Vad är det värsta du vet? spindlar , småkryp och falska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa :DDD

Vad är det finaste du har fått? jag vet inte . 

En speciell dag du minns? det finns många!

Du samlar på? ingenting.

Vem ringer du när du är arg eller ledsen? jag brukar inte ringa till någon, brukar hålla det inom mig. men när det väl kommer ut så måste jag säga till någon. så det blir antingen min syster eller minnie.

När grät du senast? igår. av skratt :DD

Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta långt ifrån sverige! :D och hjälpa familjen.

Vill du gifta dig? japp.

Vill du ha barn? japp.

Är du musikalisk? njae.

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Har du nån gång gråtit dig till sömns? aa.

Biter du på naglarna? det händer. men om jag biter så biter jag på skinnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0