hur jag träffade jonte! :)

okej , ska berätta hur jag träffade jonte. hmm.. det hela började med att vi var på sandra, sen började jonte dansa med minnie och kalle med mig. Sen efter det hände inget. Dagen efter fick vi deras nummer av lollo. Vi började smsa dom. Jag smsade mycket med kalle och ibland med jonte. och minnie smsade med dom ibland. Jag tror inte att han vet om dethär, men jag var jätteavundsjuk på minnie för att hon fick dansa med jonte (a). Och sen försökte jag börja prata lite mer med honom , men det gick inte så bra. hahah.. När vi smsade stod det typ bara: hej , vad gör du? vad har du gjort idag och lite sånt. Men sen lite mer än en månad sen började vi snacka mycket mer och sen kommer jag ihåg att jag var hos min mormor och morfar och jag hade jättetråkigt så smsade med honom istort sett hela dagen och hela kvällen. Sen snackade vi mer och mer varje dag hela tiden nästan. Och första gången jag träffade han hemma var hemma hos mig med kalle och kajsa.. Det hände inte så mycket då, vi gav varandra en kram. Sen bestämde vi oss för att träffas själva , så då gjorde vi det och vi har träffat varandra några gånger efter det. Sist jag träffade han var iförrgår och det händer mer och mer för varje gång. Det var ungefär hur vi träffades. och hur vi har det, underbart. lite småbråk ibland men det löser sig alltid. och jag ångrar inte en sekund med honom :*

 


Kommentarer
Postat av: filip

Är ni tillsammans?

Och är minnie tsm med kalle?

2010-12-29 @ 21:49:53
Postat av: Anonym

nej , minnie snackar aldrig med kalle . och jag tror vi är tsm? :)

2010-12-29 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0