ett lite kort inlägg om dagen :)

Hemma från en låång skoldag. Vi gör cyklar på No:n och vi lödade och jag brände mej på den , har en blåsa där nu och det gör pissont :o.  Fredag är nästan segast.

Fast den här veckan har ändå gått ganska snabbt . Det är redan fredag liksom.

Iaf, ska snart in till stan med Maja och minnie . Får se om jag hittar något. fyllde år i måndags så har ganska mkt pengar. Lägger upp bilder isåfall (Y) och sen ska jag träffa jonte som kmr bli söndermulad :DD

kommer inte på något mer att skriva . så bloggar senare (:

 

 

En gammal bild från förra vintern


Kommentarer
Postat av: MIIIINNNNIIEEE

var du tvungen att lägga ut den fulaste bilden på mig :OOOOO korvunge !

2010-12-03 @ 19:53:34
Postat av: Anonym

hahaha , den är jättefin :d

2010-12-03 @ 23:28:58
Postat av: Anonym

Du blev sönder mulad :D<3

2010-12-04 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0