en dag kvar till julaftooooooon

tänk att det bara är en dag kvar till julafton . Känner verkligen ingen julstämning, vet inte varför. Har fått se två paket änsålänge, klarar inte av att titta på dom! vill veta vad det är :((( får gömma dom :D idag har det snöat äännuuu mer. Fast det är inte så kallt idag. Minnie har lämnat mitt paket som jag fick av henne och sen gick vi in till mangan och hon köpte kattmat , kattsand , kaninmat . mat till ett helt jävla zoo. hahahahaha. Senare kväll blire väl att baka julgodis och sånt tills imon. vi ska fira jul hos min låtsaspappas moster , tror jag?:D det blir väl kul.. jag är verkligen rastlös just nu , lyssnar på musik och spelar spel. fan vad skönt att inte vakna idag av att klockan ringde . fast det gjorde den ändå även fast jag hade stängt av den, wierd? aja. gick upp iallafall halv ett. sköönt att sova ut . skolan kan ta sig i röven :) ajaa , nu ska jag väl spela spel och fortsätta lyssna på musik dåå. hejdå :DD

 

hämndbild på minnie >:DD

 

 


Kommentarer
Postat av: filip

Elina, kan du inte skriva hur du och jonte träffades och hur ni har det nu?

2010-12-29 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0