:D

förlåt att jag inte bloggade igår , var upptagen med en mysig kväll ♥ .

idag har jag inte gjot så mkt . Har bytt min klänning som jag fick av mina kusiner i födelsedagspresent, den var för stor så fick 300 kr för den (Y) . sen åkte vi och handlade . Och skulle gått på bio med jonte men det blir typ inget så vi kanske bara ska träffas istället och hitta på något annat kanske, vet inte riktigt än :) . Vet inte vart minnie är , hon kanske också är upptagen eller något , har inte pratat med henne idag :p aja , kanske bloggar mer ikväll , vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Miiinnniiieee korrrvv

VAMPYR!!!!!!!!!!!

2010-12-05 @ 14:51:48
Postat av: Anonym

hahaha , ja :DD

2010-12-05 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0