28 dec. 2010

blev ingen bloggning igår heller. Jag hade inte tid på dagen och sen träffade jag jonte ;).
idag har jag iallfall varit på stan med linnea igen . kan lägga ut vad jag köpte , man ser inte så bra eftersom jag var tvungen att ta med mobilkameran för det går inte lägga ut dom bilderna som man tar med digitalkameran. Det suger. Aja, dom ser iaf mycket bättre ut irl :D
från H&M 149:- tror jag.
New yorker , rea 79:-


H&M , vet inte hur mkt den kostade.


Dom tre köptade jag idag. och här är dom jag köpte i söndags när jag var i stan med minnie och
linnea :)

gina tricot, på rean. kommer inte ihåg hur mkt dom kostade

gina tricot .  på rean , kommer inte ihåg hur mkt den kostar heller.

och från gina tricot också på rean . Kommer inte ihåg hur mkt den kostade heller! ;o


som sagt , dom är mkt finare irl och på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0